miércoles, 25 de noviembre de 2009

SOLO EN CASA

M’ encanta

Solo en casa


1234



Solo en casa m’encanta ara estic veient solo en casa 4 i desprès solo en casa 2.

Soc la fan numero 1 del mon sencer.

Son les 17:12 del dia 4 de Novembre de 2009 tarda i estic veient Solo en casa 2 i abans Solo en casa 4.


Solo en casa 2:

En l’avió

Ara baix quan el Quevin esta a l’avió i eteritzen i la mare es desmaia.

Solo en casa 1:

Estic veient solo en casa 1. Ara son les 14:52 i vaig per on el Quevin se’n va al desvan i es súper divertit.

El Quevin és divertit, sap muntar trampes i sap anar a comprar.

El Quevin està sol a casa i el Vas, Magna, Tio Franc, Linni, Mama, Papa, etc... Estan esvercen.

Solo en casa 1 és divertida però la 2, 3 i 4 també m’agraden .

Son les 15:32 i vaig per on el Quevin està a l’església.

Al Quevin a muntat moltes coses i una d’elles és la festa i feia molta gràcia.


Al de les pizzes es va espantar com una gallina, se’n va anar corrents i va tirar les escombraries......

No hay comentarios:

Publicar un comentario